KošíkZpátky do obchodu
- Celková cena:
- Zobrazit košík
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "obchodné podmienky") sú vydané v súlade s § 1751 a nasl. zákona č. 89/2012 Z. z. Občiansky zákonník (ďalej len "Občiansky zákonník")
fabini brand s. r. o. IČO: 07065132 DIČ: CZ07065132 so sídlom: Mánesova 917/28, 120 00 Praha 2 - Vinohrady, zapísaná na Mestskom súde v Prahe, oddiel C, vložka 204 048
e-mail: zakaznici@fabini.sk
zákaznická linka: +421 222 205 161 (SK)
webová stránka: https://www.fabini.sk
(ďalej len "predávajúci")
Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len: "kupujúci") prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na internetovej stránke dostupnej na adrese www.fabini.sk (ďalej len "internetový obchod").
Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Akékoľvek odchylné ustanovenia v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.
Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v českom jazyku.
Informácie o tovare vrátane cien jednotlivých tovarov a ich hlavných vlastností sú uvedené v katalógu internetového obchodu.
Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty, všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov na vrátenie tovaru, ak tovar vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť obvyklou poštovou cestou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, počas ktorej sú zobrazené v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevylučuje dojednanie kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok.
Všetky prezentácie tovaru v katalógu internetového obchodu majú len informatívny charakter a predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru.
Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru sú zverejnené v internetovom obchode. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené v internetovom obchode sú platné len v prípadoch, keď je tovar doručovaný v rámci Českej republiky.
Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru nie je možné navzájom kombinovať, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak.
Náklady, ktoré vzniknú kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory), znáša kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby. Kupujúci objednáva tovar týmito spôsobmi:
Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov, spôsob platby a doručenia.
Pred odoslaním objednávky má kupujúci možnosť skontrolovať a zmeniť údaje, ktoré zadal do objednávky. Kupujúci odošle objednávku predávajúcemu kliknutím na tlačidlo ,,Záväzná objednávka a platba''. Údaje uvedené v objednávke považuje predávajúci za správne. Platnosť objednávky je podmienená vyplnením všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdením kupujúceho, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami.
Bezodkladne po prijatí objednávky zašle Predávajúci Kupujúcemu potvrdenie o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú Kupujúci uviedol pri zadávaní objednávky. Toto potvrdenie je automatické a nepovažuje sa za uzavretie zmluvy. Kúpna zmluva je uzavretá až po prijatí objednávky predávajúcim. Oznámenie o prijatí objednávky je doručené na e-mailovú adresu kupujúceho.
V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nie je možné splniť, predávajúci zašle kupujúcemu na jeho e-mailovú adresu zmenenú ponuku. Zmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takomto prípade uzatvorená potvrdením prijatia tejto ponuky zo strany kupujúceho predávajúcemu na jeho e-mailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach.
Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, kým mu nie je doručené oznámenie o prijatí objednávky zo strany predávajúceho. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónnom čísle alebo e-mailovej adrese predávajúceho uvedenej v týchto obchodných podmienkach.
V prípade, že dôjde k zjavnej technickej chybe na strane Predávajúceho pri uvádzaní ceny Tovaru v Internetovom obchode alebo počas procesu objednávania, Predávajúci nie je povinný dodať Kupujúcemu Tovar za takúto zjavne nesprávnu cenu, a to ani v prípade, ak bolo Kupujúcemu zaslané automatické potvrdenie o prijatí objednávky v súlade s týmito Obchodnými podmienkami. Predávajúci bez zbytočného odkladu informuje Kupujúceho o chybe a zašle Kupujúcemu na jeho e-mailovú adresu opravenú ponuku. Zmenená ponuka sa považuje za nový návrh na uzavretie kúpnej zmluvy a kúpna zmluva sa v takomto prípade uzatvára potvrdením o jej prijatí Kupujúcim na e-mailovú adresu Predávajúceho.
Na základe registrácie kupujúceho v internetovom obchode má kupujúci prístup k svojmu zákazníckemu účtu. Zo svojho zákazníckeho účtu môže kupujúci objednávať tovar. Kupujúci si môže objednať tovar aj bez registrácie.
Pri registrácii zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uviesť všetky údaje správne a pravdivo. Kupujúci je povinný aktualizovať údaje uvedené v zákazníckom účte vždy, keď sa zmenia. Údaje uvedené Kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru považuje Predávajúci za správne.
Prístup do zákazníckeho účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať dôvernosť informácií potrebných na prístup do svojho zákazníckeho účtu. Predávajúci nezodpovedá za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.
Kupujúci nie je oprávnený umožniť tretím stranám používať účet zákazníka.
Predávajúci môže zrušiť používateľský účet, najmä ak kupujúci už nepoužíva svoj používateľský účet alebo ak kupujúci porušuje svoje povinnosti vyplývajúce z kúpnej zmluvy a týchto obchodných podmienok.
Kupujúci berie na vedomie, že používateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, najmä s ohľadom na nevyhnutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia Predávajúceho alebo nevyhnutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia tretích strán.
Kupujúci môže zaplatiť cenu tovaru a všetky náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy týmito spôsobmi:
Spolu s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. Ak nie je ďalej výslovne uvedené inak, kúpna cena zahŕňa aj náklady spojené s dodaním tovaru.
V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru.
V prípade platby prostredníctvom platobnej brány sa kupujúci riadi pokynmi príslušného poskytovateľa elektronických platieb.
V prípade bezhotovostnej platby je povinnosť kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu splnená okamihom pripísania príslušnej sumy na bankový účet predávajúceho.
Predávajúci nepožaduje od Kupujúceho žiadnu zálohovú platbu ani inú obdobnú platbu. Úhrada kúpnej ceny pred odoslaním tovaru nie je zálohou.
Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu doklad o zaplatení. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu na daňovom úrade online, a to v prípade technickej poruchy najneskôr do 48 hodín.
Tovar je kupujúcemu doručený na adresu, ktorú kupujúci uviedol v objednávke.
Ak nie je v podrobnostiach o výrobku uvedené inak, tovar bude dodaný bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní. Ak objednávka obsahuje výrobok, ktorého dodanie je oznámené v dlhšej lehote ako 30 dní, celá objednávka bude odoslaná len v prípade, že výrobok s najdlhšou dodacou lehotou je na sklade. V prípade záujmu je možné dohodnúť rozdelenie objednávky a dodanie výrobkov, ktoré sú na sklade, s uprednostnením, a to telefonicky na telefónnom čísle alebo prostredníctvom e-mailovej adresy uvedenej v týchto obchodných podmienkach. V tomto prípade zákazník hradí dopravu pri čiastkových objednávkach, ktoré nedosahujú cenu 150 EUR, ktorá je rozhodujúca pre dopravu zdarma.
Výber spôsobu doručenia sa uskutočňuje počas procesu objednávania.
Náklady na dodanie tovaru v závislosti od spôsobu dopravy a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky predávajúcim. V prípade, že je spôsob doručenia dohodnutý na základe osobitnej žiadosti kupujúceho, kupujúci znáša riziko a všetky dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom doručenia.
Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, kupujúci je povinný prevziať tovar pri jeho dodaní. V prípade, že z dôvodov na strane Kupujúceho je potrebné tovar dodať opakovane alebo iným spôsobom, ako je uvedené v objednávke, je Kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným dodaním tovaru alebo náklady spojené s iným spôsobom dodania.
Pri prevzatí tovaru od dopravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalu tovaru a v prípade akýchkoľvek závad to bezodkladne oznámiť dopravcovi. V prípade porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom zásahu do zásielky kupujúci nesmie zásielku od dopravcu prevziať.
Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad - faktúru. Daňový doklad je zasielaný na e-mailovú adresu kupujúceho.
Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar vrátane nákladov na dodanie tovaru, nie však skôr ako po prevzatí tovaru. Zodpovednosť za náhodné zničenie, poškodenie alebo stratu tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, keď bol kupujúci povinný tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.
Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svojej podnikateľskej činnosti ako spotrebiteľ, má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
Lehota na odstúpenie je 30 dní:
Kupujúci nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy:
Aby bola dodržaná lehota na odstúpenie od zmluvy, musí kupujúci zaslať vyhlásenie o odstúpení od zmluvy v lehote na odstúpenie od zmluvy.
Spotrebiteľ môže od zmluvy odstúpiť akýmkoľvek jednoznačným vyhlásením adresovaným obchodníkovi. Kupujúci môže na odstúpenie od zmluvy použiť napríklad vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy poskytnutý predávajúcim. Predávajúci bezodkladne písomne potvrdí kupujúcemu prijatie formulára.
Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť tovar predávajúcemu do 30 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. Kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to aj v prípade, ak tovar vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť bežnou poštovou cestou.
Ak kupujúci odstúpi od zmluvy, predávajúci vráti kupujúcemu bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od kupujúceho prijal rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci súhlasí a ak mu nevzniknú ďalšie náklady.
Ak si kupujúci zvolil iný spôsob doručenia ako najlacnejší spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim, predávajúci vráti kupujúcemu náklady na doručenie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu doručenia.
Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, ako kupujúci odovzdá tovar predávajúcemu alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.
Kupujúci je povinný vrátiť tovar predávajúcemu nepoškodený a pokiaľ možno v pôvodnom obale. Predávajúci je oprávnený jednostranne započítať pohľadávku na náhradu škody na tovare proti pohľadávke kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru ukončil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci je povinný bezodkladne informovať kupujúceho prostredníctvom e-mailovej adresy uvedenej v objednávke a vrátiť všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od kupujúceho prijal na základe zmluvy, a to do 30 dní odo dňa oznámenia o odstúpení od zmluvy rovnakým spôsobom alebo spôsobom určeným kupujúcim, prípadne.
Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že vec je pri prevzatí bez vád. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu najmä za to, že vec
Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že okrem dohodnutých vlastností
Predávajúci nie je viazaný verejným vyhlásením uvedeným v odseku 2 písm. b), ak preukáže, že o ňom nevedel alebo že bolo v čase uzavretia zmluvy zmenené aspoň porovnateľným spôsobom, ako bolo urobené, alebo že nemohlo ovplyvniť rozhodnutie o kúpe.
3. Odsek 2 sa neuplatní, ak predávajúci pred uzavretím zmluvy výslovne upozornil kupujúceho, že vlastnosť tovaru je iná, a kupujúci s tým pri uzavretí zmluvy výslovne súhlasil.
Ak sa vada prejaví v priebehu jedného roka od prevzatia, má sa za to, že tovar bol vadný už v čase prevzatia, pokiaľ to nevylučuje povaha tovaru alebo vady. Táto lehota neplynie počas doby, počas ktorej kupujúci nemôže vec užívať, ak na vadu oprávnene upozornil.
Kupujúci môže vytknúť vadu, ktorá sa na veci prejaví v dobe dvoch rokov od prevzatia.
Ak je predmetom kúpy vec s digitálnymi vlastnosťami a ak majú byť podľa zmluvy digitálny obsah alebo služba digitálneho obsahu poskytované sústavne po určitú dobu, môže kupujúci vytknúť vadu, ktorá sa na nich vyskytne alebo prejaví v dobe dvoch rokov od prevzatia. Ak má byť plnené po dobu dlhšiu ako dva roky, má kupujúci právo z vady, ktorá sa vyskytne alebo prejaví v tejto dobe.
Súd právo z vady prizná aj v prípade, že nebola vytknutá bez zbytočného odkladu po tom, čo ju mohol kupujúci pri dostatočnej starostlivosti zistiť.
Ak vytkol kupujúci predávajúcemu vadu oprávnene, doba podľa odsekov 1 a 2 nebeží po dobu, počas ktorej kupujúci nemôže vec užívať.
Právo z chybného plnenia kupujúcemu nepatrí, pokiaľ vadu sám spôsobil.
Chybou veci nie je opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním alebo pri použitej veci opotrebenie zodpovedajúce miere jej predchádzajúceho používania.
Pri kúpe použitej veci môžu strany skrátiť dobu podľa § 2165 až na jeden rok.
Ak má vec vadu, môže kupujúci požadovať jej odstránenie. Podľa svojej voľby môže požadovať dodanie novej veci bez vady alebo opravu veci, ibaže je zvolený spôsob odstránenia vady nemožný alebo v porovnaní s druhým neprimerane nákladný; to sa posúdi najmä s ohľadom na význam vady, hodnotu, ktorú by vec mala bez vady, a to, či môže byť druhým spôsobom vada odstránená bez značných ťažkostí pre kupujúceho.
Predávajúci môže odmietnuť vadu odstrániť, ak je to nemožné alebo neprimerane nákladné najmä s ohľadom na význam vady a hodnotu, ktorú by vec mala bez vady.
Ustanovenia § 1923, 2106 a 2107 o právach z vadného plnenia sa nepoužijú.
Predávajúci odstráni vadu v primeranom čase po jej vytknutí tak, aby tým kupujúcemu nespôsobil značné ťažkosti, pričom sa zohľadní povaha veci a účel, na ktorý kupujúci vec kúpil.
Na odstránenie vady prevezme predávajúci vec na vlastné náklady. Ak to vyžaduje demontáž veci, ktorej montáž bola vykonaná v súlade s povahou a účelom veci predtým, než sa vada prejavila, predávajúci vykoná demontáž vadnej veci a montáž opravenej alebo novej veci alebo uhradí náklady s tým spojené.
Ak kupujúci neprevezme vec v primeranom čase po tom, čo ho predávajúci upovedomil o možnosti vec po oprave prevziať, použije sa § 2159 ods. 3 obdobne.
Kupujúci môže požadovať primeranú zľavu alebo odstúpiť od zmluvy, pokiaľ
a) predávajúci vadu odmietol odstrániť alebo ju neodstránil podľa § 2170 ods. 1 a 2,
b) sa vada prejaví opakovane,
c) je vada podstatným porušením zmluvy, alebo
d) je z vyhlásenia predávajúceho alebo z okolností zjavné, že vada nebude odstránená v primeranom čase alebo bez značných ťažkostí pre kupujúceho.
Primeraná zľava sa určí ako rozdiel medzi hodnotou veci bez vady a vadnej veci, ktorú kupujúci obdržal.
Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ak je vada veci nevýznamná; má sa za to, že vada nie je nevýznamná. Ustanovenia § 2110 a 2111 sa nepoužijú.
Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, predávajúci vráti kupujúcemu kúpnu cenu bez zbytočného odkladu po tom, čo dostane vec alebo čo mu kupujúci preukáže, že vec odoslal.
Vadu je možné vytknúť predávajúcemu, u ktorého vec bola kúpená. Ak je však na opravu určená iná osoba, ktorá je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližším, kupujúci vytkne vadu tomu, kto je určený na vykonanie opravy.
Kým predávajúci nesplní svoje povinnosti z chybného plnenia, nemusí kupujúci platiť doposiaľ neuhradenú kúpnu cenu alebo jej časť.
Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.
Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.
K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánska 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu na riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.
Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánska 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Česká obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa.
X. Záverečné ustanovenia
Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa právnym poriadkom Slovenskej republiky. Pokiaľ vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, potom strany dojednávajú, že vzťah sa riadi právom Českej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) občianskeho zákonníka.
Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafík, ochranných známok, logá a ďalšieho obsahu a prvkov, patria predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.
Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užiť programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softvérové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením alebo účelom.
Kupujúci týmto preberá na seba nebezpečenstvo zmeny okolností v zmysle § 1765 ods. 2 Občianskeho zákonníka.
Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je prístupná.
Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
Prílohou obchodných podmienok je vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 3. januára 2023.
→ Podmínky ochrany osobních údajů ke stažení
→ Formulář pro uplatnění reklamace / vrácení zboží
→ Reklamační řád
Ochranné sito proti prskaniu oleja
10,00 €17,00 €
Buková podložka pod hrniec Ø 20 cm
10,00 €15,00 €
Nastaviteľný cedník do drezu z nerezovej o...
13,00 €21,00 €